אתר הטיולים בלב הגליל
דף הבית תיירות בגליל מסלולים בגליל ישובים בגליל חלונות קישורים צרו קשר רישום English
חלב עם הרוח
חוות עיזים אורגנית
לוגו "חלב עם הרוח"
כתובת: אחר יודפת(עסקים בישוב אחר)
מאפיינים: אטרקציות, פעילויות לילדים, מחלבה – דיר צאן, מסעדות, טבע,
איש קשר:אמנון
052-5327387
למרגלות הר השאבי שבגליל המערבי שוכנת חוה קטנה וקסומה. חוות חלב עם הרוח. בגבעות שמסביב רועה עדר עיזים, ממנו אנו מייצרים גבינות מחלב עיזים אורגני.
בתאום מראש בלבד, אתם מוזמנים לחלב עם הרוח, לטעום מהגבינות, מהיין המקומי ומהאווירה השקטה והמיוחדת.
בחוות חלב עם הרוח, יש מסעדה, הפועלת מידי יום ביומו, בתיאום טלפוני 0505327387.
העיזים של חלב עם הרוח ניזונות ממרעה טבעי בלבד, לכן הן מייצרות חלב אורגני טהור. הידע להכנת הגבינות נאסף בהרי סרדינה, קורסיקה, פרובאנס וטוסקנה. כך נמהל ידע מסורתי עתיק בתנאים הארצישראליים והוליד גבינות מפתיעות, המשלבות את ניחוחות הגליל.
הגבינות עומדות בכל התקנים ונמצאות בפיקוח.
את הגבינות אפשר לקנות בחוות חלב עם הרוח, בתאום מראש בלבד.
המסעדה של חלב עם הרוח שבגליל, חבויה בטבע. יושבים תחת עץ החרוב או עץ השקד על שטיחים וכריות, ואוכלים ממבחר הגבינות המקומיות, המועשרות בסלטים, לחם שאור ומשקה מי ורדים. מול בקעת בית נטופה, תוכלו לבחור גם בארוחה בשרית. כל פינות הישיבה מרופדות בשטיחים וכריות שאספו אמנון ודליה במסעותיהם בעולם. המסעדה פתוחה בתיאום מראש בלבד, ומתאימה לזוגות, משפחות, קבוצות ולאלו המחפשים אוכל טוב באווירה שונה וייחודית.
בחודשים הקרים, ניתן לאכול מול האח. למסעדה שני תפריטים קבועים: חלבי ובשרי. התקשרו אלינו לפרטים נוספים.
פנואל, בן המשפחה, מכין מזה מספר שנים יין אדום משובח, היין מיוצר מזנים שונים (מאזור הגליל) ומיושן בחביות עץ. את היין ניתן לרכוש במקום כחלק מארוחה או בנפרד. אפשר גם להתקשר לפנואל: 0508518101בחווה האורגנית, חלב עם הרוח שבגליל מקבלים מתנדבים מכל העולם וכמובן מישראל. נערים ונערות בסיכון נשלחים אלינו ומשתלבים בעבודה.
עובדים אצלנו קשה.
אם ברצונכם להתנדב, דברו מראש עם דליה. אנו נספק לכם שלל התנסויות חדשות, מקום צנוע לישון וארוחות בחיק המשפחה.

כיצד מגיעים

מצומת יפתחאל, הסמוכה לצומת המוביל, פונים לכיוון חנתון וכפר מנדא, על כביש 784. בצומת יודפת פונים ימינה לכיוון יודפת הררית (כביש 7955). חולפים על פני יודפת ועל פני אוהל יעל ומתחילים להנות מהנוף ולשים לב לימין. מאוהל יעל פונים בדרך העפר השניה ימינה. (יש שלט קטן שעליו רשום "גבינות עיזים", ויש אוהל בדואי). שם עוברים את השער הראשון (וסוגרים אותו אם קיבלתם אותו סגור) ממשיכים ישר עד לשער הבא (עליו מצויירות שתי עיזים) נכנסים וסוגרים. ממשיכים ישר עד החווה, חלב עם הרוח